Merken
moeten relevant zijn
om de aandachtaandacht vanvan mensenmensen tete verdienenverdienen

Volg ons:

OVER ONS +

We zijn jong, we zijn oud. We zijn groot, we zijn klein. We zijn jouw grootste bron van inspiratie en je grootste provocateur. We zijn veel dingen, maar we zijnzijn niet gemiddeld.gemiddeld. DeDe waarheidwaarheid isis datdat mensenmensen nietniet echtecht om merken geven. Daarom moeten merken relevant zijn om tijd van mensen te verdienen.

Wij geloven in de onredelijke kracht van de ambitie om merken te transformeren en ze te verheffen tot een culturele status, die groei oplevert in termen van publiek en zakelijk aandeel. WantWant onzeonze echteechte concurrentieconcurrentie isis cultuur.cultuur. En cultuur staat nooit stil.

Meet the team

Storm van den Broek

Founder / Creatief Directeur

Onze talentjes

Video / Photo / Copywriting / Webdevelopment / Packaging / Appdevelopment / Soundddesign / Presentation / & Many More

Nick Boer

Founder / Creatief Directeur

Leon Doesburg

Designer / Conceptgenius

TEAM |

Llorem ipsum bestaat uit een bont gezelschap jonge ontwerpers,ontwerpers, makersmakers enen creatievelingencreatievelingen die niets liever willen dan de wereld mooier maken. Samen strijden we tegen een trend van visuele verpaupering;verpaupering; commercie kan ook mooi zijn. Laat ons het je bewijzen.

Stelletje dagdromers? Absoluut.Absoluut. Harde marketingbazen? Ja, ook! Die twee zijn verenigbaar. Conceptueel denken zit in het bedrijfsbloed en is een vereiste voor iedere werknemer. Want - en hier zijn we van overtuigd - goede reclame wordt gebouwd op goede concepten. We hebben zo onze eigen manier van zakendoen. Maar die gaat je wel bevallen. DitDit isis reclamereclame makenmaken inin dede 21ste21ste eeuw.eeuw.

Back to top