Uit liefdeliefde voor kweekvijvers.

BRANDING | SOCIAL DESIGN | PRINTDESIGN | MERCH

| UP | UP | UP | UP

Simplon UP is een wekelijks terugkerend evenement, waar poppodium Simplon lokaal talent een podiumpodium biedt. De kleine zaal van Simplon, waar het evenement wekelijks plaatsvindt, heeft een ongemakkelijke eigenschap: als artiest moet je door het publiek om vervolgens het podium aan de voorkant op te klimmen. Llorem Ipsum heeft samen met een team van gedrevengedreven vrijwilligers anderhalf jaar een groot aandeel geleverd in het opzetten van deze evenementen, met de verantwoordelijkheid voor de zichtbaarheidzichtbaarheid van het evenement voor de beoogde doelgroep.

Simplon UP is een wekelijks terugkerend evenement, waar poppodium Simplon lokaal talent een podiumpodium biedt. De kleine zaal van Simplon, waar het evenement wekelijks plaatsvindt, heeft een ongemakkelijke eigenschap: als artiest moet je door het publiek om vervolgens het podium aan de voorkant op te klimmen. Llorem Ipsum heeft samen met een team van gedrevengedreven vrijwilligers anderhalf jaar een groot aandeel geleverd in het opzetten van deze evenementen, met de verantwoordelijkheid voor de zichtbaarheidzichtbaarheid van het evenement voor de beoogde doelgroep.

Uitdaging

Een mediageniekemediagenieke huisstijl voor een evenement dat zich iedere donderdagavond in de bovenzaal van poppodium Simplon presenteert: Simplon UP. Een wekelijkse avond met lokaal aanstormend talent.talent. Van Grunge, naar Indie, tot Singer Songwriter en Dronemuziek.

Oplossing

Poppodium Simplon draaitdraait op vrijwilligers. Daar is de donderdagavond (Simplon UP) geen uitzondering op. Om de vrijwilligers te motiveren is er een nieuw horeca-shirt ontworpen. Daarnaast is er voor UP een posterteamposterteam opgezet, een nieuw logo ontworpen en is er aandacht besteed aan een social media campagne.campagne.

We zijn begonnen met het ontwerpen van een mediageniekemediagenieke huisstijl en het opzetten van een getalenteerd team van creatievelingen die wekelijks posters maakt. Deze groep is tot op de dag van vandaag nog aan het creëren!creëren!

Llorem Ipsum heeft het Simplon barpersoneel crewshirtcrewshirt ontworpen, voor het jaar 2018/2019. De overige schetsen -die uiteindelijk niet zijn gekozen- hebben we bewaard.bewaard.

Wekelijks verschijnt de poster van een artiest op de socialsocial mediakanalen van Simplon UP. Door het gebruik van de juiste kaders, mock-ups en consistentie in kleuren en gebruik van het logo, is er een constanteconstante brandingbranding ontwikkeld.

Simplon

Zin in een feestje?

Back to top