Case:
Simplon UP

Client

Simplon UP

Year

2018/2019

Deliverable(s)

Re-brand

Goal

Aansprekende

merkidentiteit

DE UITDAGING

“Een mediagenieke huisstijl voor een evenement dat zich iedere donderdagavond in de bovenzaal van poppodium Simplon presenteert: Simplon UP. Een wekelijkse avond met lokaal aanstormend talent. Van Grunge, naar Indie, tot Singer Songwriter en Dronemuziek. “

Uit liefde voor kweekvijvers

 

Simplon UP is een wekelijks terugkomend evenement, waar poppodium Simplon lokaal talent een podium biedt. De kleine zaal van Simplon, waar het evenement wekelijks plaatsvindt, heeft een ongemakkelijke eigenschap: als artiest moet je door het publiek om vervolgens het podium aan de voorkant op te klimmen.

Llorem Ipsum heeft samen met een team van gedreven vrijwilligers anderhalf jaar een groot aandeel geleverd in het opzetten van deze evenementen, met de verantwoordelijkheid voor de zichtbaarheid van het evenement voor de beoogde doelgroep.

We zijn begonnen met het ontwerpen van een mediagenieke huisstijl en het opzetten van een getalenteerd team van creatievelingen die wekelijks posters maakt. Deze groep is tot op de dag van vandaag nog aan het creëren!

Court Seven, H€NK en Warming

23/05/2019

K-Boy en de goedzo jongens & Clasine

09/05/2019

Northwest

18/04/2019

Breekbaar

21/02/2019

Sun Shy Boy & Whatimeant

24/01/2019

Sauna boys & Happy Boy$

06/12/2018